Despre noi

Cu experiență în domeniul administrativ și juridic, noi, echipa SRLegal, ne-am specializat în facilitarea procesului de înființare a firmelor și a altor proceduri la Registrul Comerțului, astfel încât să vă puteți începe afacerea cât mai rapid și eficient posibil. Suntem o echipă dedicată și experimentată în domeniul înființării firmelor, gata să vă ghidăm pas cu pas în călătoria dumneavoastră către succesul în afaceri.

Înțelegem că fiecare afacere are nevoi unice, motiv pentru care oferim soluții personalizate, adaptate obiectivelor dumneavoastră. Având cunoștințe solide în legislația din domeniul Registrului Comerțului și a Codului Fiscal, vă asigurăm că veți beneficia de cele mai bune sfaturi și asistență în alegerea celei mai potrivite forme de organizare pentru firma dumneavoastră. 

Echipa noastră pasionată este aici pentru a vă sprijini în fiecare etapă a procesului de înființare a firmei sau a procesului de mențiuni, de la documentație și formalități până la consultanță fiscală și juridică. Cu noi, afacerea dumneavoastră este pe mâini sigure.

FAQ'S

Întrebări frecvente

Colaborarea cu noi se desfășoară 100% online, asta înseamnă că nu contează din ce județ ne contactezi. Mai întâi discutăm telefonic și punem la punct absolut toate aspectele alături de tine și ulterior ne trimiți actele necesare redactării documentelor. După ce am primit actele tale noi ne ocupăm de redactare.

Faptul că lucrăm online îți oferă 2 posibilități:

  • mergi tu și depui actele la ONRC (noi ți-i le pregătim, ți-i le transmitem pe whatsapp/mail și îți explicăm unde să le semnezi și cum să le pregătești);
  • depunem noi online actele pentru tine (avem nevoie fie să ne faci o procură notarială, fie să ai sau să îți faci o semnătură electronică calificată, costurile fiind asemănătoare depinde doar de disponibilitatea timpului tău de a te deplasa).

După ce actele au fost depuse la ONRC. Urmează ridicarea lor care se poate face prin 3 moduri:

  • fizic (în format de hârtie): ridicarea fizică se face de către tine sau de către noi (doar pentru județul Sibiu, în baza procurii notariale);
  • online (în format online, pe mail, cu semnătură electronică de la ONRC, la fel de valabile ca și cele în format de hârtie): dacă alegi acest mod de ridicare, actele nu se mai pot ridica și fizic;
  • poștă (ONRC îți trimite actele prin poștă la adresa indicată).

Da, procedura se poate desfășura 100% online. O să ai nevoie doar de achiziționarea unei semnături electronice calificate (costul acesteia este de aproximativ 100 lei). Noi depunem actele online, pe portalul ONRC, iar ridicarea actelor se face tot online, pe mail, cu semnătură electronică de la ONRC.

Timpul nostru de redactare este foarte scurt, aprox. 1 zi. Din momentul în care avem toate actele și informațiile de la tine noi suntem foarte rapizi, deci totul depinde doar de tine. La ONRC actele stau 3 zile din momentul depunerii, dar poate să existe un motiv de amânare și să fie necesară o completare a dosarului sau chiar transmiterea actelor poate genera uneori 1 zi în plus Astfel că, timpul pe care noi îl estimăm este de 5 zile lucrătoare de la data la care actele sunt pregătite.

Vrei să-ți înființezi un SRL sau un PFA alături de noi ? După ce punem la punct toate aspectele alături de tine și am primit actele necesare pentru redactarea documentelor pașii sunt următorii:

  • Rezervarea de denumire;
  • Redactarea actelor;
  • Depunerea actelor (de către noi sau de către tine);
  • Soluționarea actelor (a doua zi după depunere);
  • Ridicarea actelor (a treia zi după depunere dacă nu există niciun motiv de amânare).

Condiții privind serviciile

Începerea serviciilor de întocmire a documentației este condiționată de furnizarea completă a
actelor și informațiilor de către client. Termenul de întocmire este de maximum 5 zile lucrătoare, calculatde la primirea integrală a documentelor pe email sau WhatsApp. Întârzierea cauzată de lipsa de informații nu este responsabilitatea prestatorului. Termenul nu include durata de soluționare a dosarului de către Registrul Comerțului, instituție față de care prestatorul nu are responsabilitate. Solicitările trebuie să fie ferme, clare și transmise de persoane autorizate.

Serviciile prestate de SRLegal constau în redactarea și transmiterea documentației
necesare conform solicitării clientului. Conform naturii acestor servicii, odată ce documentele
au fost redactate și transmise clientului pe email sau prin alte mijloace de comunicare agreate,
serviciul se consideră complet executat și nu mai poate face obiectul returului sau anulării.
Termenul de redactare și livrare a documentației este stabilit contractual, fiind în general de
maximum 5 zile lucrătoare de la furnizarea completă a documentelor și informațiilor de către
client.
Prin acceptarea serviciilor SRLegal, clientul înțelege și acceptă că odată cu livrarea
documentației, serviciul nu mai poate fi anulat sau returnat.
Dacă, în mod excepțional, plata se realizează înainte de livrarea serviciului, condițiile de retur
sau anulare vor fi stabilite de comun acord, în scris, la momentul efectuării plății.